Kredyt gotówkowy lato 2025
kr_miesz_2025
młode wilki_1920 x 500
Biznes BS_1920x500
autopay_SGB_k_1920x500
previous arrow
next arrow

Monitoring transakcji zlecanych w bankowości internetowej i aplikacji SGB Mobile.

W celu zwiększenia bezpieczeństwa Państwa środków gromadzonych na rachunkach w naszym Banku, uruchomiliśmy usługę monitorowania transakcji zleconych w bankowości internetowej oraz aplikacji SGB Mobile.

Co to oznacza?

Monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej pod kątem wystąpienia fraudu. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na rachunkach klientów. W wyniku naszej analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony.

Co w takiej sytuacji?

1. Klienci mogą otrzymać wiadomości – SMS i push z aplikacji „SGB Mobile” o treści:

  1. dla transakcji w bankowości internetowej:

„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

  1. dla transakcji w aplikacji „SGB Mobile”:

„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX z urządzenia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”

„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcje na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”

2. Po otrzymaniu wiadomości klient powinien skontaktować się z Infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję. 

Powrót